مینی پای گردو

مینی پای گردو
مینی پای گردو

یه پای گردو آوردیم معرفی کنیم با نگاه کردن بهش دو کیلو چاق شید. یعنی در این حد ما مهربونیم. خوشبختانه این شیرینی گردویی مواد اولیه خاصی نداره و می تونید با همون مواد اصلی کیک پزی که آرد و شکر و کره است تهیه کنیدش. حالا اون یکی ادمین اینجا نوشته که این مناسب وعده صبحانه است ولی من دعوتتون می کنم که تصور کنید عصر شنبه ست و خسته و کوفته و گرسنه از سر کار اومدید. از قضا چون آینده نگر بودید، جمعه این پای گردو رو برای خودتون درست کردید و گذاشتید آماده تو یخچال. حالا تو عصر بارونی پاییز یه فنجون چای یا قهوه جذاب تو دستتونه و لم دادید به کاناپه و این مینی پای جذاب هم با بوی کره و گردوش براتون دلبری می کنه. انصافا این وعده برای عصرانه جذاب تر نیست؟
حالا ای کسانی که عاشق آشپزی و کیک پزی هستید به نظرتون این از ساده ترین شیرینی های دنیا نیست؟ و ای کسانی که سعی در خوردن شیرینی های سلامت دارید آیا این مضر ترین آموزش کیکی نبود که دیدید؟ من خودم شخصا اون ۱۱ تا قاشق غذاخوری کره رو دیدم سه تا سکته ناقص زدم. ولی یه بنده خدایی میشناختم که می گفت غذای خوشمزه غذای مضره. حالا این پای کیک هم بر اساس چربی زیادش جزو اون دسته مضرای خیلی خوشمزه ست که گاهی درست کردنش خیلی حال میده و ضرر خاصی هم نداره. ولی از اونجا که راحت درست میشه گفتم یه اشاره ای به چربی بالای این شیرینی بکنم که یه وقت خوشحال هرروز یه کیلو از این مینی پای درست نکنید بخورید بعد آخر سال که ۳۰ کیلو وزن اضافه کردید به نون سیر فحش بدید.
خلاصه ما حجت رو تموم کردیم هم براتون یه آموزش آشپزی جذاب گذاشتیم که تو کمتر از یه ساعت کلی پای گردویی خوشمزه داشته باشید و هم اخلاق رو رعایت کردیم بهتون بگیم این پای گردو کالری زیادی داره و اگه زیاد بخوریدش می ترکید.

زمان آماده سازی
30 دقیقه
زمان پخت
30 دقیقه
درجه سختی
آسان
تعداد نفرات
10 نفر
وعده غذایی
صبحانه
1 پیمانه
شکر
11 ق.غ
کره
85 گرم
خامه ترش
1 پیمانه
گردو
1 پیمانه
آرد
منبع ویدیو: tasty.co

دیدگاهتان را بنویسید

*ایمیل شما در سایت منتشر نخواهد شد